Tijdens de tentoonstelling depARTment STORE wordt de oude functie van SCHUNCK als warenhuis gecombineerd met de bijzondere collectie. Deze collectie-expositie toont een dwarsdoorsnede van 75 jaar verzamelen. Verdeeld over vier thema’s rondom kunsthistorische genres, presenteert ze ensembles van kunstwerken die sinds de jaren 1950 zijn aangekocht.
Verwijzend naar de geschiedenis van het Glaspaleis als voormalig warenhuis, wordt er een serie ‘multiples’ verkocht. Deze zijn speciaal voor SCHUNCK gemaakt door een selectie van collectiekunstenaars. De multiples worden geproduceerd in een oplage van 25 stuks, waarvan er één aan de collectie wordt toegevoegd.
Als onderdeel van de tentoonstelling transformeert Christie van der Haak de etalage van SCHUNCK tot een visueel overweldigende installatie, bestaande uit haar kenmerkende felgekleurde patronen, schilderijen en wandtapijten. De presentatie vindt plaats in een winkelconcept waarin de bezoeker niet alleen kan kijken, maar ook speciaal voor deze gelegenheid gemaakte multiples (kunstwerken in oplage) kan kopen. SCHUNCK werkt voor het tentoonstellingsontwerp samen met interieurontwerper Maurice Mentjens.